Pagina's

Translate

dinsdag 21 juli 2009

Weekendje weg

Onverwacht een weekendje weg, geen muren witten (moet nog) maar naar een tropisch zwemparadijs. Maar we hebben niet alleen in het water gelegen, onze chauffeur bracht ons via een enorme file naar Valkenburg, daar zijn we naar de gemeentegrotten geweest en hebben het ondergrondse treintje genomen. We hadden het natuurlijk ook lopend kunnen doen, maar meer dan een uur sjouwen door het mergel zagen we met die twee jongens niet zo zitten. De rit met het treintje was leuk, de gids vertelde alles goed en maakte het nog spannender door op een gegeven moment alles in het donker te zetten zodat we een grotgevoel konden beleven. En spannend was het met de jongetjes, grappig dat iedereen dan ineens gaat fluisteren en er een zucht van opluchting dat het licht ook weer aan kan.

Daarna zijn we nog naar de aquariumgrotten gelopen, heel lang geleden was ik daar al eens dus het was nu een soort herhaling.
In mijn beleving was het vroeger groter, maar ja dat zal dus wel niet.

Op plaatjes ken ik ze wel, maar in het echie naar kakkerlakken kijken had ik toch nog nooit gedaan.

Chauffeur Jasper en zijn co-piloot Menno, daarna konden we het stuur ook aflikken want daar kwam een groot gedeelte van het ijs terecht. Nee wij niet, Famke was er ook bij.

2 opmerkingen:

Wil zei

Ik heb helaas wel vaker kakkerlakken in het echt gezien in Uganda. Niet mijn beste vriendjes

Hannie de Beer zei

Wat een engerds Mia! Niet echt mijn lievelingsdieren? De foto zelf is prachtig van kleur! De jongens zullen wel genoten hebben denk ik met Opa en Oma.