Pagina's

Translate

vrijdag 13 februari 2009

Vrijdag de dertiende friday the 13




Aan de overkant van ons poppenhuisje begint het bos, elke dag ga ik hier wandelen met Famke. Gisteren was er een heerlijk zonnetje dus een extra lange wandeling. Ik heb altijd mijn fototoestel bij me en zo liepen we over het bruggetje en ik zag die zon schitteren op een dun laagje ijs.

Famke zakte er natuurlijk weer door heen, ze vind ijs en sneeuw heerlijk om in te rennen en is dan ook niet tegen te houden.
Vandaag vrijdag de dertiende worden het wat kortere wandelingen, het is nat en koud en de zon zie ik niet. Vandaag ga ik dus maar mijn dag vullen met noodzakelijk hh werk en quilten.
*
Today it is friday the 13e, yesterday it was a lovely day, cold but with a lot of sunshine, the weather is changing every day, the pictures that I have made are showing a warm field and the little river is covered with a tiny layer of ice, today friday the 13e it is wet, cold and the sun is not shining too day, so this day wil be a quilting day.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een mooi plaatje Mia! Voor famke was het dus echt Vrijdag de 13de!