Pagina's

Translate

zaterdag 29 november 2008

knie - knee

Daar zit ik dan, met mijn rechterbeen omhoog. Gewoon onverwachts iemand gedag zeggen en dan zegt je knie doei doe het zelf maar. Leek even niet zo ernstig maar de afgelopen week kreeg ik meer pijn en kon niet meer staan of lopen. Gut meid, zei mijn lieve huisarts, ga eens lekker met je been omhoog de fysiotherapeut was het daar helemaal mee eens.
Enorm balen want ik zou naar de tentoonstelling in Leeuwarden gaan met de Movie Stars, en dat ging dus mooi niet door. Even naar de wc op de krukken is nog wel te doen maar een hele dag zat er niet in. Ook de bijeenkomst met de vrouwen van dagboekgroep AFier gaat niet door, bij gebrek aan vervoer.
Positief in dit verhaal, nou lekker op de hand quilten, quiltboeken/sites lezen, en voor de verandering eens een boek in mijn handen gehad van Elizabeth George.
.
I saw a friend, and when I was greeting her I twisted my knee, during last week the pain was groing and my doctor said, sorry but you have too sit with your leg op high, good idee said my fysiotherapist.
So no trips with my friends of the bee too a hugh exhebition in the north of the Netherlands. Positiv turn of this story is that I was quilting by hand, reading quiltmagazins and site's, and a book of Elizabeth George.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, Mia.
Dat is balen zeg! Hopelijk gaat het met rusten over. Maar ondertussen doe je uit je boeken weer veel ideetjes op? Jammer van de tentoonstelling en andere aktiviteiten. Maar de tentoonstelling in Leeuwarden duurt nog een hele poos. Ondertussen wens ik je beterschap.
Sterkte!

Anoniem zei

en, gaat het al weer een beetje ??