Pagina's

Translate

vrijdag 31 oktober 2008

Vrijdagmorgen Movie Stars

Ik heb er niks mee, niks met katten. Nou ben ik niet echt een hater maar toch, liever niet bij mij in de buurt. Esther daarentegen is in de KAT. Ze heeft er een heleboel en het zijn ook nog eens van die prijswinners. Esther heeft altijd wel een belevenis over een kat te vertellen terwijl ze ze ook nog eens aan het maken is. Even gauw geteld, dit is ongeveer de 14e kat die ze geborduurd en gequilt heeft. Ach zegt ze, leuk kerstcadeautje.



Annie had vanmorgen haar hexagon bij zich. Na veel gepuzzel van hoe zal ik ze doen, is dit bijna een eindresultaat. In de harten van de bloemen, zijn afbeeldingen van oude beroepen, in blauw, rood en groen. Tenminste ze wil er toch nog een rand omheen maken, ben benieuwd met welke kleur en stof ze dit gaat doen. Links staat ze geduldig uit te leggen aan Hillie, Mieke en Greet hoe ze een en ander in elkaar gezet heeft. Ik ben ook bezig met hexagonnen maar zo snel als dat Annie het voor elkaar heeft dat lukt me niet.

I don't like cats, Esther does like them very well. She has Winning cats, all kinds of tittles they have won. Esther make's cats, cats as a present. This one is number 14, she make's all kind of colours and fabrics. These one's I will like.

Annie and the Hexagonquilttop. She is explaining to Hillie, Mieke and Greet how she did it. I wish that I could work so fast. My hexagon wil take many months before I can show it.




Geen opmerkingen: