Pagina's

Translate

maandag 21 juli 2008

de Djesmennetjes


Dit zijn de djesmennetjes, deze heb ik gemaakt voor de internetquiltgroep De Uitdaging. Waar we aan de hand van een thema 4 x per jaar een quilt maken van 50 50 cm. Het thema was Muziek. Bij muziek kan je alle kanten op aanvankelijk wilde ik eerst iets met tekst doen. Maar bij het zoeken naar stof in mijn kast kwam ik een restantje batik tegen, tja dat kwam als een explosief in mijn blikveld ook door de muziek die ik op dat moment hoorde. Op een ander stofje zaten deze mannetjes in het klein, dus vergroten en vergroten en bij tekenen en aanvullen en klaar, nou ja er moesten natuurlijk ook nog muzieknoten op, dat werd zoeken want ik ken geen noten, ik eet ze alleen maar op.

These are the djesmennetjes, fonetic dutch for Jazz Man. I found the fabric in my batikbox and the figures I have draw from an other peace of fabric that I have. The notes have I found on Internet because I do not no notes, I eat them.

Geen opmerkingen: