Pagina's

Translate

maandag 2 juni 2008

sandwich

Het is altijd lastig als je een quilt gaat sanwichen en je bent in je uppie. Mijn lijf laat niet toe dat ik op mijn knieen op de grond gaat zitten plakken en rijgen.

.
Dus mijn tafel erbij en dan het midden van de achterkant op het midden van de tafel plakken

.
Dan de vulling er precies op leggen en ook vastplakken aan de tafel. De top erop en ook vastplakken.












.

Als je met het midden gedeelte klaar bent schuif je alles naar links of rechts en doe het zelfde.

It is easy too do when you are alone, in a couple of ours you be ready to hand or machine quilting.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Mia, ik doe dat precies hetzelfde als jij en dat bevalt mij nog steeds heel goed!!!

quiltgroetjes Antoinette Manders

http://maryscreaties.blogspot.com/ zei

je dinokleed wordt wel heel erg mooi zeg !!!