Pagina's

Translate

dinsdag 6 mei 2008

Tentoonstellingen / exhebitions

In 2005 de stoute schoenen aangetrokken en mijn bargello quilt ingestuurd naar de Europese kampioenschappen in Waalre. Wie en wat schetste mijn verbazing? De bargello won bij de beginners. De prijs, een fantastische week workshop in Frankrijk van Maaike Bakker.


.



In 2007 heb ik de Impossible dream, ingestuurd naar Waalre. Imposseble omdat ik niet zo'n rekenwonder ben. Maar door de techniek ging er toch een deurtje voor mij open naar wiskundig gemaakte patronen.





.


In 2008 heb ik naar aanleiding van het Thema Paradijs, mijn tuin gemaakt. Zittend in mijn stoel onder de Olijfboom met de vissen en vooral de tulpen kom ik tot rust.
Het is een eigen ontwerp en gemaakt naar de originele situatie.

Geen opmerkingen: