Pagina's

Translate

woensdag 10 oktober 2018

Nachtwerk

Nachtwerk betekend voor mij gewoon niet kunnen slapen, geen probleem want in die stilte, nou ja op de twee snurkende Berners na die taal nog teken geven van hun wakkere aanwezigheid.





Maak ik ontwerpjes die wel of niet lukken, zet ik stoffen in de verf of ik zit achter mijn machine de ene keer de punch en de andere keer de naai. Of en dat is eigenlijk het meest leuke maar wel een wakker houdertje is het Internet. Heerlijk al die quilts op P of gewoon via fb of het opzoeken van de bloggers die me volgen en de bloggers uit mijn leeslijst.
En dat is zo verslavend.


2 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk even een rustige moment voor jezelf. Van zo slecht slapen zou ik heel chagrijnig worden, ik heb bewondering voor je, dat je hier iets positiefs van kunt maken.

Hannie de Beer zei

Soms werkt het fijner ,als je niet kunt slapen. Dan komen vaak de ideeën!