Pagina's

Translate

zondag 27 mei 2018

Hersens deel II


Een van mijn lievelingsafbeeldingen op papier maar ook in een vaas is en blijft de tulp.


Maar ik wil eerst alle lieverds bedanken voor de prachtige en vooral lieve kaarten die jullie gemaakt hebben. Als je in een bubbel zit van spanningen is het heel fijn als er aan je gedacht wordt.

Ik heb jammer genoeg weer een uitval van mijn rechter arm gehad, gelukkig was dat na een uurtje weer bijgetrokken maar de schrik is hevig. Moet je alweer de mensen van 112 bellen of ga ik rustig zitten met een kop thee. Dat laatste werkte goed.
Jammer genoeg blijkt dat er op de scan te zien is dat mijn Hypofyse niet goed of niet werkt en dat wordt weer een ander onderzoek vrees ik .

Wel ga ik de eerste week van juni met toestemming op vakantie, en hoe krijgen we het voor elkaar in Zuidlaarderveen boven in Drenthe en tijdens het Groningse Quiltfestival. Ik had een quiltje klaar voordat al deze ellende begon voor het Wereld Erfgoed in Warffum.
Ik heb mijn P.A. bij me die er voor zorgt dat ik niet vergeet een beetje rustig aan te doen.

5 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Geniet maar van deze week en vooral in Groningen. De rest komt later. Wij zijn dan ook op vakantie, kan de tentoonstelling weeer niet zien....! Een mens moet nou eenmaal keuzes maken. Het ga je goed Mia !

miekequilt zei

Jammer dat het (nog) niet beter gaat. Naar een weekje ertussenuit is heerlijk! Veel plezier.

Bianca zei

Rustig aan Mia. Herstellen duurt soms langer dan we willen.
Geniet van de vakantie en de tentoonstelling in Groningen.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heftig weer. Het gevoel moet ik bellen of afwachten is bekend voor ons. Denk aan je zelf en de aardige broeders van de ambulance hier zeiden beter niet nodig dan te laat aan de bel getrokken. Pas dus goed op je zelf. En heel veel sterkte.

Hannie de Beer zei

Ja zeker is dit wel weer even schrikken! Maar laten we hopen dat het hier bij blijft? Sterkte en
fijn, dat je toch naar het Groningen festival komt .
Ik hoop je te zien daar!
Liefs Hannie