Pagina's

Translate

woensdag 17 januari 2018

Lijnen enzo

Vorige week weer eens naar Leiden geweest naar Tegendraads 1, altijd inspiratie gevolgd door transpiratie. Ik bedoel er werden weer kaarten gevraagd te maken voor  Aty en zelf had ik Simone gemist. Dus gebruik makend van het wegblijven van slaap deze twee gemaakt. 


Voor Aty heb ik turquoise lijnen met een goud/geel lijntje gemaakt. 


En voor Simone heb ik deze gemaakt, ze wilde graag een kaart met de stoffen van de challenge die wij als groep met elkaar aangegaan zijn.
Een ieder heeft behalve de grijze ook een kleur toegewezen geloot en ik had dus zwart erbij. En door het lijnenspel aangetrokken dus deze combi.



Bij de Movie Stars was er een verzoek voor het maken van blokken binnen gekomen voor de stichting Verdanda, ik heb er deze van gemaakt een makkelijk patroontje en als iedereen een andere kleur voor dit blok heeft wordt het een kleurige vrolijke quilt.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat geven lijnen toch een prachtig resultaat, en zeker in verschillende kleurstellingen!
Leuk de blokken voor verdanda.

miekequilt zei

Leuk die lijnen, Mia. En je quiltwerk is weer prachtig !