Pagina's

Translate

vrijdag 19 mei 2017

Movie Stars en Jugendstil

Het is weer een weekje vol met hele leuke dingen, zo had ik voor Marijke van Tegendraads 1 een kaart gemaakt met het thema Jugendstil. Het leuke van het op vraag van en de keuze van het onderwerp is het zoeken en maken, zelf ben ik dan benieuwd wie er achter het originele ontwerp zit/zat. Bij Art Nouveau of Jugendstil mag je er nu wel van uit gaan dat die niet meer onder ons zijn. 



Deze tulp is afkomstig uit Engeland, ik heb de kleuren zo goed als erbij gevonden en het met vrij quilten gemaakt.


En dan vind ik het leuk als ik dan ook het bedrijfje vind.

En het was weer een vrolijke Vrijdag Movie Star Bee, deze keer bij Jacqueline thuis, waar we hoffelijk verzorgd werden door Gust. Annie een heleboel te vertellen had over haar Amish reis, en de oh´s vlogen door de kamer bij het zien van alles wat ze meegenomen heeft en ook nog eens de hilariteit over de uitgaven van dit alles.

Afgelopen maandag ben ik aan mijn pols geholpen en ben dus vleugellam, ik ben rechtshandig en doe nu al drie kwartier over het maken van dit met mijn kromme linker wijsvinger en met mijn duim de spatiebalk.

Maar wat moet ik anders doen om mijn dag door te komen.









3 opmerkingen:

Marina Brito de Campos zei

Fijn dat je berichtje hebt gemaakt. Kan ik even lezen hie het was! Groeten uit Boppard.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel veel beterschap en sterkte. Gelukkig kun je dit nog net wel. Ik denk dat je bloemmotief dior William Morris van de " Arts and Crafts " beweging is. Ga het straks zoeken in mijn boek over hem. Mooi motief en kleurcombinatie.

Hannie de Beer zei

Een mooi ontwerp, lijkt mij ook Engels.
En natuurlijk sterkte en een goed herstel!