Pagina's

Translate

donderdag 9 maart 2017

Kinderliedjes

Beetje nostalgische ruil bij de Fantastic Fabric groep, kinderliedjes ach en wie kent ze niet. Voor Hannie koos ik Berend Botje, ooit werd het voor mij gezongen later deed ik dat voor mijn kinderen en oh hoe heerlijk twee kleinkinderen die mijn zangkunst geweldig vonden!!!

De tekst van het liedje heb ik gekopieerd en gekopieerd net zo lang het A4tje helemaal vol was en verschillende kleuren gebruikt. Het bootje heb ik op lichtblauw organza gestikt.

En hoe toepasselijk was de kaart die ik van Tonny kreeg, ze woont een aantal maanden van het jaar in Amerika en in Limburg de andere maanden van het jaar. Beiden hebben wij in Holland een huis. Erg leuk dat de kaart binnen een week hier in Almere op de mat lag.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk! Berend Botje staat hier te pronken!