Pagina's

Translate

dinsdag 27 augustus 2013

Flevo story deel 4

 
Ik kan niet zo goed slapen, en ben dan s 'morgens rond vier uur wakker en kijk dan uit het raam, echt een room with a vieuw. Heerlijk uitzicht vooral de avonden want dan zit onder die toren het Bruintje Beer stampvol met eters en drinkers, en ja dan wordt ik toch een beetje jaloers. Dus houd ik mij zelf voor dat als ik eruit mag en ik kan een paar passen lopen ik daar op het terras ga zitten genieten.
 
 
Het begint er op te lijken dat ze een behandeling hebben gevonden voor mijn pootje. Er wordt driftig overlegd en behalve een internist heb ik ook twee dermatologen aan mijn bedstee gehad. De nieuwe behandeling is vandaag gestart dus even afwachten.
 
 
En dan mijn vriendjes, Oh zei ik als jullie komen gaan we beneden een ijsje eten, en even lekker buiten in het zonnetje. Maar het allerleukste is natuurlijk met zijn allen in bed. Flatteus iets minder maar het plezier is er wel, Jasper is erg bezorgd dat het niet goed gaat dus telkens maar uitleggen wat er gedaan moet worden. Menno ziet het allemaal positiever, dat scheelt.

4 opmerkingen:

Ellen zei

Toch een vrolijke foto,jullie houden de moed erin dat is te zien ,STERKTE !!!

marjolijn zei

Zeker heel vrolijk. Wel gezellig dat je nu vaak een blogje plaatst. Hopelijk snel een foto op het terras van Bruintje Beer!

Quilt Quebbel zei

Hoi Mia,
Ik zie dat je naast die "dertien" verpleegkundigen ook een goede verzorging met een lach krijgt van die twee vrolijke gasten.
Hou vol het gaat zeker goed komen.
Groet van Maria.

Hannie de Beer zei

Gelukkig kun je nog lachen daar in je bed! Ik kan alleen maar zeggen, houd er de moed in, het komt beslist in orde!