Pagina's

Translate

zaterdag 15 juni 2013

Vrijdag Movie Star dag

He gelukkig ik kon weer naar de bee van de Movie Stars, door mijn perikelen was ik een paar keer niet geweest en dus was het weer een heerlijk uitje naar de kletsende ladies.
En gekletst is er, over wat leuk is en minder leuk, over patronen en dan vooral een gemeenschappelijk gevoel daarbij.
 
En dan was er de show en tell van Maria en Ellen, zo als jullie zien allebei lid van het Gilde, en beide al het hele jaar in de slag met de mistery die elke drie maanden in het Gildenieuws gebracht werd. En beide zijn handquilters, dus iedere keer zagen wij die geheimzinnige blokken voorbij komen.
 
 
En dan hier het resultaat, de een in Engelse sfeer en de ander in een Franse sfeer. tenminste zo zie ik ze. Een Cottage on Dorchester en een Maison de Provence, links Maria en rechts Ellen. De lach ontbreekt even bij Maria die was in gedachten al druk bezig met QUIP Day in Zeewolde bij Hobbytime.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fijn, dat je draad weer kunt oppakken! Wat een mooi Mystery quilts !

Quilt Quebbel zei

Hoi Mia,
Inderdaad was ik al druk met de QUIP-dag, maar dat is een groot succes geworden. Volgend jaar moet je zeker mee doen, als het kan.
Enne, die cupcakes, daar gaan we de volgende Movie Stars Bee weer van genieten.
Vers gebakken natuurlijk.
En nu ga ik weer verder met de Mysterie 2013.
Lieve groet, Maria.