Pagina's

Translate

maandag 25 maart 2013

Movie Stars

Afgelopen vrijdagmorgen hadden wij weer de bee met de Movie Stars. Leuk was dat er een journalist van Omroep Flevoland bij ons kwam filmen voor een item in het programma Binnen de Dijken. Het programma laat zien waar flevolanders mee bezig zijn.

En zo werd er dus gefilmd, en nog eens en nog eens heel gezellig allemaal en ook nog eens een aardige man. De koffie beviel hem ook goed dus alle neuzen stonden de goede en vrolijke kant uit.
 
Vanavond was de uitzending, jeminee dat viel niet mee. Het begon al met mijn kreet geen idee op zijn vraag waar ik mee bezig was en wat het moest worden.
 
 
Als je het stukje wilt zien dan moet je eerst de kapper uit Almere Poort bekijken en daarna de doedelzakspelers uit Emmeloord en dan ............ Wij.
 
Overigens het werk waar ik mee bezig ben is heel traditioneel hexagonnetjes van 1,5 cm. Je weet wel met die papiertjes of wel grootmoeders bloementuin. Op zijn vraag of ik niet een beetje .... was mijn antwoord nee het is heel rust gevend, heerlijk onder het genot van een detective op de tv (vooral de engelse).

Geen opmerkingen: