Pagina's

Translate

woensdag 19 september 2012

voor als het koud is

Telkens als mijn lief iets van roest ziet dan is het eerste wat hij doet oprapen en meenemen want stel je nou toch eens voor dat zij wil gaan roestverven. Zo hebben wij al heel wat leuke en minder leuke handige en minder handige roest artikelen in en rond het huis verzameld.
 
 
Maar sinds wij jaargangers op de Camping De Parel zijn, is er een ander soort geluk ontstaan onder de vaste bewoners, zo steekt Mathijs halve bossen in de fik in zijn omgebouwde gastank, en ja natuurlijk denkt William wat hij kan kan ik ook, dus die boer in Nijkerk heeft genoeg aanloop want ook op de andere veldjes zie je te voorschijn komen.
 
En  wat zegt mijn lief dan? Wil ik ook. Ja hoor als jij denkt dat ik voor de bak roest 80 euro's neer ga tellen heb je het mis, ik koop daar veel liever verf en stof voor. Dus bleef niets anders over dan de houtschaal te gebruiken.
Maar gelukkig kwam hij iemand tegen die zo'n ding wilde weggooien, nou zei mijn lief die recycle ik wel, en daar staat dat ding dan in mijn tuin. En die 80 euri?

3 opmerkingen:

Quilt Quebbel zei

Daar kan jij weer heel wat stofjes mee verven. Wel of niet met roest.
Groet, Quilt Quebbel, Maria

Marion zei

En die €80,- .... ga jij lekker van winkelen in de quiltwinkel natuurlijk......

Hannie de Beer zei

Daar ga jij natuurlijk fijn stofjes van kopen?