Pagina's

Translate

maandag 24 november 2008

winters weekendje

Het was lang geleden dat wij hier in Almere zo'n spontane sneeuwbui hadden, de olijfboom onder een witte deken staat te stralen.







It was many years ago that we have a snowyday. Our Olive tree was couvered with a white blanket.


Zondag eens de tijd genomen om wat te frutselen, met discharge wat al maanden op de plank stond te wachten nu eindelijk eens geexperimenteerd. Het nodigd uit tot meer ben ik tot de conclusie gekomen.

.


This sunday I have take te time to experiment with discharger, I have bought it many months ago en stil waiten for me to use. I like the working of it so I think that there is a lot of fabric waiting for a change.

.

Voor de groep De Uitdaging ben ik eens gaan zoeken wat ik aan gouden stoffen en materialen in mijn kasten had liggen. Afgelopen week heb ik gestunteld met een heater en dat was best wel aardig, de materialen die ik heb kunnen mooi verhit worden. Ook het experiment met tyvek heeft mijn ogen geopend. Ach ik blijk toch weer meer te kunnen dan ik dacht.









For the group De-Uitdaging that is a group of dutch quilters I was looking in my boxes what I had of gold materials. It is not so much but with a heater there are many possibilyties so I see. I also take a class of working with Tyvek. Yes I can do more with the materials than I thought.

Geen opmerkingen: