Pagina's

Translate

zaterdag 21 juni 2008

Dino's voor Menno

Menno wordt vandaag 6 jaar, en zijn liefste wens was een echte dinosaurus. Nou zijn die in de winkel niet verkrijgbaar dus een kwiltje wilde hij dan wel in plaats van een echte.
Tja en vind dan maar eens een patroon van een dino. Na een oproep op een quiltsite kreeg ik een aantal aanwijzingen en patronen.
En dit is dan de dino's voor Menno. Nog even inpakken en dan gaan we taart eten en koffie drinken en .. oh nee eerst even uitpakken.

Label voor Menno
met natuurlijk dank aan mijn lief die tijdens het proces liefdevol voor de koffie en de nodige broodjes heeft gezorgd.



This is the quilt for Menno our oldest grandson, today is his birthday and he will be 6 years. He asked for a real Dinosaurus, but they are not for sale. So I made a quilt for him with fabric dino's.
And I will thanks my love, for given me coffee and sandwiches during the making off this quilt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij de kleine ontvanger is met deze "cool vette" Ddinoquilt".
Hij ziet er super uit!

Maria zei

Van Harte gefeliciteerd ,maar ook met dit leuke en lieve kleed ,wat zal die daar blij mee zijn en vooral trots.Fijne dag
gr maria

Anoniem zei

Leuk zeg, die Dino's! Ik zie zijn glunderend koppie al, als hij de quilt uitpakt!
'n prachtig cadeau van zijn oma.
hannie