Pagina's

Translate

woensdag 7 april 2021

De kringloop en ik

 Ik geef het toe, ik ben redelijk verslaafd aan kringloop, gelukkig kon ik daar op afspraak weer een uurtje naar toe, lekker neuzen, boeken bekijken en oh ja die textielafdeling.

Laten ze daar nu toch een leuk dekbed liggen, niet gebruikt dus voor 1.95 in mijn mandje. En omdat het patroon een uitdaging was voor me, heb ik me gestort op het 2e ART mapje.


Uit de cirkels ging precies een art card


patroon van een art card tekenen uit knippen


Het pokemon mapje kostte ook een vracht aan centen wel 15 stuks,
de cirkels zijn volgens het Cirkel go Round principe,
alleen ik doe het op de machine, de rechthoeken op de a.kant zijn de card patronen
en alles met de mini cordonsteek.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een bof dat je nog een Pokémon boekje vond bij de kringloop!
Er zijn tegenwoordig wel Pokémon insteekhoezen te koop bij de speelgoedwinkel, maar ze zijn A 4 formaat. Ook goed bruikbaar in een ringmap En mooi het dekbed overtrek! Ikea zo te zien , boffen hoor!

miekequilt zei

Heerlijk, voor weinig geld zo’n leuke lap. Daar kan je veel leuks mee maken. De map is in ieder geval weer netjes “ aangekleed”.

Josephine zei

Dag Mia, ik kom je even vertellen dat met de ATC ruil bij Mieke
ik de gelukkige was om ook een kaartje van jou te mogen ontvangen.
Vind hem erg mooi geworden en wil je daar voor bedanken.

Met vriendelijke groet,
Josephine

mia zei

Het is ook leuk om de art kaartjes te maken