Pagina's

Translate

maandag 8 februari 2021

Sneeuw

Ik wilde het niet doen, ik heb al genoeg, al die kou, maar toch.... het ging toch kriebelen en heb zondagmorgen dank zij mijn lief sneeuw - lappen -verf het toch maar gedaan. 


Ik had ze eerst even buiten op de tafel gezet, maar dacht even later dat ik dan tot het voorjaar moest wachten om de potten terug te vinden.


 Gisteravond toch maar in de bijkeuken gezet en vanmorgen zag het er zo uit.

Morgen ga ik spoelen om te zien wat het geworden is, bruikbaar of?

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Spannend Mia. Er komt iets leuks tevoorschijn.

Hannie de Beer zei

fijn toch! Altijd spannend! Ik heb ze nadat de sneeuw was gesmolten in zakjes gedaan en op de verwarming gelegd , tip kreeg ik van Bianca . Ze worden dan helderder van kleur!

Bianca zei

Zeker zijn ze bruikbaar Mia en anders verf je ze gewoon over.
Ik heb dat de vorige keer gedaan met stof die over was van een project.
Gaat heel goed.
Inderdaad, ik leg de lapjes in een zakje te rusten met een kruik.

els zei

Spannend. Wordt vast iets moois.