Pagina's

Translate

dinsdag 19 januari 2021

Opruiming





Na blauwe maandag toch maar wat kleur in de kast. 

Ik heb drie dagen lang alle bakken met lappen 1 voor 1 opgeruimd en geordend op kleur, op zelf verf, op commerciële en op kinderstoffen. En toen bleef er 1grote berg over met van die kleine restjes-repen van allerlei. 

Tja wat moet je daarmee vroeg mijn lief. Ja wat moet je daarmee weggooien kan ik niet en ben met wat repen aan de slag gegaan. Oh ik heb nog 7 kale mappen in de kasten staan. 

Dus terwijl op de radio het probleem van Blauwe Maandag te horen was, gelukkig niet alleen experts, de map gemaakt en die bleek best zwartgallig  dus de kleuren klossen met een cordon gebruikt om een en ander toch wat vrolijker te laten uitzien.


 

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Leuke oplossing. En ik vond die blauwe maandag wel meevallen.

Hannie de Beer zei

Knap hoor, zo'n grote opruiming. En een prachtige map erbij ! Geeft een goed gevoel toch?

els zei

Wat moet dat een geweldig gevoel geven dat alles is opgeruimd en gesorteerd. je hebt er al bovendien ook al een bijzonder mooie map aan overgehouden. Nu wachten we op foto's van de overige zes!!!!!😜.