Pagina's

Translate

vrijdag 11 december 2020

pos/neg

Afgelopen jaar hadden wij het bij Art-Almere over het werken met positieve en daardoor negatieve vormen. Van bij elkaar komen kwam dus niets meer van, dus bleef dat idee toch af en toe de kop op steken. 

Deze is geïnspireerd door Notan een Japanse papierkunstenaar, ergens in een ver quiltverleden had ik bij een groep wel eens dit omklapwerk gemaakt, maar dat was nergens terug te vinden zit waarschijnlijk in een quilt en cadeau gedaan.

Toen ik die Notan tegenkwam had ik gelijk weer zin om met dat pos/neg wat te doen. De meeste pos/neg zijn zwart/wit en dat prikkelde mij om met een restje K.Fasset en een zelf geverfde lap deze te maken.





 

4 opmerkingen:

Bianca zei

Juist erg mooi in kleur. Sprankelend!

miekequilt zei

Leuk met deze kleuren, Mia. Een leuke techniek ook. Als we ooit weer bij elkaar mogen komen, gaan we helemaal los met alle ideeën.

Hannie de Beer zei

Prachtig deze compositie ! Mooi de applicatie !

els zei

Ik zie er steeds weer een vrolijk gezicht in. Mooi van kleur en compositie.