Pagina's

Translate

dinsdag 22 september 2020

100 blokken maar anders

 Afgelopen winter heb ik s'avonds bij de tv zitten haken, ik kan niet stil zitten. En om de huiselijke gezelligheid te behouden doen we een werkje met de haaknaald. Het garen zijn de katoentjes van A.C.tion en kosten geen dr.l, makkelijk patroontje maar toen ik er 45 had en ze alvast aan elkaar wilde maken zag ik dat ik een enorme automatische fout had gemaakt. Dus die maar uit elkaar halen en opnieuw beginnen. Onder tussen was ik met quilten de blokken van Tula Pink aan het maken en dat bracht mij op het idee om 100 blokken te haken, ook leuk.




Gisteren had ik de laatste draadjes weggewerkt en dus mag het op de bank of zo.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leukerd Mia.

Hannie de Beer zei

Super! Een heel mooie plaid voor op de bank misschien? Heel fraaie kleuren!