Pagina's

Translate

zaterdag 11 juli 2020

Kreeft voor de Stoffige Dagboeken

Ik ben een Kreeft, al mijn hele leven
Het bord stond al een jaar naar mij te kijken zo van doe je nog wat met mij?


Natuurlijk moet je dan wel een ingeving krijgen, het bord is door Menno gemaakt door het verven met Paint verf van A.C.tion, kostte niks en wij hadden plezier in het gedoe.



Zo leuk  water in een bak
verf er in spuiten
canvasbord er onder door halen
en klaar.
met aquamarkers van die A.C.
de kreeft getekend en geverfd.

4 opmerkingen:

Bianca zei

Super leuk Mia!
Wat een gave samenwerking!

Hannie de Beer zei

Wat gezellig Mia deze samenwerking!

miekequilt zei

Leuk om samen iets te maken. Nu het sterrenbeeld van Menno gaan maken?

els zei

Wat een leuk resultaat Mia. Smaakt volgens mij naar meer.