Pagina's

Translate

vrijdag 15 mei 2020

Art-Almere

Om toch contact met elkaar te houden had ik bedacht om ipv een dag samen elkaar een kaart toe te sturen,  Geef een thema op schreef ik aan hun en het resultaat zie je hieronder.








Ik heb voor de anderen een huisje gemaakt, daar zitten wij allen immers in, een ieder met een eigen kleurtje en achterop een bijpassend dingetje


Ik had Keith Haring als thema, van Marianne kreeg ik deze


En Hilly had een doolhof gemaakt, heel toepasselijk in deze zoektocht naar normaal


De vriendjes van Keith vind ik geweldig kreeg deze van Eike


Van Mieke kreeg ik deze vurige geborduurde kaart

En ik heb voor de maand mei het volgende bedacht:

Wij leven nu in een beschermde maatschappij, de mondkapjes zijn het gesprek van de dag geworden en dus wilde ik iets leukers, iets anders.

Dus rond 17 juni verschijnen de andere maskers, zoals de Venetiaanse of andere mooie leuke maskers voor de kaarten van 15x15



3 opmerkingen:

miekequilt zei

Het was een leuke opdracht. Nu weer iets verzinnen voor de maskers.

Hannie de Beer zei

Ondanks alles is het fijn dat jullie dit samen bedenken. Hoop op betere tijden!

els zei

Ik ben een Keith Haring fan, dus uiteraard erg enthousiast over deze kaarten.
Maar je huisje is ook erg leuk.