Pagina's

Translate

maandag 2 maart 2020

Hoedenplankquilt

Op het blog van het Quiltersgilde had ik een stukje geschreven, toen ik het later op het blog las, zag ik dat ik wat vergeten was door te seinen. 

Ik heb een afkeer gekregen van al die sombere auto's op de weg, of ze zijn lichtgrijs of donkergrijs of zwart. 
Het is zo saai als je over rijkswegen scheurt, ik dacht toen ik door een parkeergarage liep zelfs de hoedenplanken zijn grijs/zwart. 

Dus heb ik een hoedenplankquilt bedacht. Ik heb hiervoor het quiltje gebruikt wat in de kast lag wat ik maakte voor het jubileumjaar van het Gilde. 


En toen ging het mes erin, dwars door het midden



De twee helften aan elkaar gezet en het paste precies


Ook heb ik veel stippeltjes restjes en grijs/witte vierkantjes gebruikt


En die ligt nu ook vrolijk te wezen, ook handig als het erg "koud" is dan heb ik nog wat voor over mijn knietjes.

3 opmerkingen:

els zei

Wat een leuk en vrolijk idee.

Hannie de Beer zei

Wat een goed en leuk idee! Het wordt heel gezellig, om achter jou in de file te rijden!

mia zei

Ja maar dan sta ik achter een grijze hoedenplank bah