Pagina's

Translate

dinsdag 9 juli 2019

Over grafity en taart

Ze komen binnenstormen met briljante ideeën, Jasper wil een taart bakken en Menno wil gaan spuiten met Grafity verf. 
Oh dus ik ben mijn keuken kwijt en mijn huis onder de verf, opperde ik. 
Nee het was niet zo erg! 
En daar stond ik dus tussen de heren in, links mijn inboedel verandert in een bakkerij en rechts verdween de ander gelukkig met zijn verfspullen van de A.C.tion naar de tuin 
De taart van Jasper was heerlijk en na het eten lekker bij de koffie, Menno was op You Tube op een nieuwe vorm van veranderen gestuit en had bedacht dat het voor mij wel een leuk idee was.

Heel makkelijk zei hij, je neemt een bak water en spuit daar de spray in. 


Dan haal je daar een canvas bord door heen en de verf veranderd dan in een plastic laag.


Resultaat is hartstikke leuk, kan je wel wat mee zegt hij.

Oh kijk even of je ergens een lap hebt dan proberen we het daar ook mee, moet wel grove stof zijn.

Na gespuit van primer en de verf lukt ook dat.

Resultaat weer wat lekkers en een nieuw idee, en de tuin en de keuken waren in een slagveld veranderd en mocht ik opruimen. Heerlijk toch die creatieve kids.

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke jongens toch. Gelukkig is zijn hand niet van kleur veranderd in die bak water.

Hannie de Beer zei

Gezellig toch zo'n ondernemende jongens! Leuke manier van marmeren, je met er wel wat gravity verf voor aanschaffen, maar dan heb je ook wat!

Bianca zei

Dat is gaaf! Super leuk dat jullie meteen aan de slag gingen met verven en bakken!