Pagina's

Translate

zondag 28 april 2019

Zoektocht tussen 12 en 2

Elke week als het even kan zet ik op zondagmiddag tussen 12 en 2 radio 5 op voor het programma Adres Onbekend.
Geweldig als die mensen die iemand zoeken uit een ver verleden, vaders die verdwenen zijn in sommige levens, vriendinnen die elkaar ongeveer 50 jaar niet meer hebben gezien enzovoorts.

Telkens vraag ik me af vinden ze wel wat ze zoeken, immers jij als zoeker bent ook in de loop van je leven veranderd waarom dan de gezochte niet?

Maar hoe het ook gaat de teleurstelling van de zoekers is soms duidelijk te horen. Wel was laatst een man die door zijn zoektocht ongeveer 25 mensen vond die blij waren hem te horen/zien. Dus geen mislukte hereniging met de mensen uit zijn verre verleden.

Ook van maandag tot vrijdag heerlijke muziek terwijl je quilt.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een goed idee Mia ! Zelf heb ik een abonnement op storytel. Terwijl zit te (hand) werken luister ik een mooi boek !