Pagina's

Translate

donderdag 21 maart 2019

Lijnen


Ik maak graag lijnen, in meerdere dingen komen ze altijd terug of het nu een quilt is of een map en zelfs pannelappen.
Afgelopen dinsdag hadden wij van Art Almere het over maken van lijnen. Spek voor mijn bekkie dacht ik en ben daar in de groep mee bezig geweest.

En ik was aan het denken wat ik zou bedenken en maken voor het Stoffige Dagboeken blog.
Vanmorgen zag ik een stapeltje primaire lapjes liggen en dacht eens kijken wat kleuren kunnen doen. Want meestal werkte ik met twee kleuren. Omdat het kleine staaltjes waren eens uitproberen. 

Eigenlijk best leuk, was alleen een probleempje met het doorstikken van de blokjes want welke kleur garen is het beste. Nou gewoon heel licht garen en daarmee de vormen ingevuld.

2 opmerkingen:

marjostoeckart.blogspot.com zei

Speciaal effect de spierwitte lijnen. Uitvergroot liggen ze tussen de vlakken maar als kleine afbeelding lijken ze een raster voor de kleurvlakken.

miekequilt zei

Wat een leuk quiltje, Mia. En het doorquilten is goed gelukt.