Pagina's

Translate

zondag 9 september 2018

ATT en de jubileum quilts in Deventer

Vandaag was het weer ATT van het Gilde, elke keer is het bijzonder te zien wat er gemaakt wordt. Natuurlijk kan ik niet alles op een foto zetten, maar het was een genot om rond te lopen langs de borden. Ook al die bekenden die ik tegenkwam van het bestuur van mijn bee van gewoon bekenden, het was weer hartverwarmend, prettig gevoel om weer op de weg terug te zijn in Quiltland.

Ik heb maar een kleine collage gemaakt met het werk van Rita Dijkstra - Hannie de Beer - Mijn jubileum quilt - de zon van links boven weet niet meer wie de maakster is maar ik werd er wel vrolijk van - De Engelse olifanten van mijn Bee quilt vriendin Annie Nelisse en de grappige hexagonnen van Marjo Bonier die op deze manier haar kantjes doos aan het leegmaken was.




1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk is je verwerking voor de jubileumquilt! En jammer dat ik je niet heb ontmoet.. Er was veel moois te zien! Fijn om mijn werk hier terug te zien....