Pagina's

Translate

zondag 24 juni 2018

stoffig en een map

Vorig jaar toen ik nog naar Tegendraads 1 mee deed (mis ik wel) kon hebben we daar een workshop Boro gedaan. Ik vond het maar nix, dat geprut. Later thuis toen ik op internet het opgezocht had wat het betekende en waarvoor het ontwikkeld was bedacht ik dat het geen kwaad om het te proberen. Goed idee toen ik halverwege was waren er andere dingen op mijn creapad en kwam het in de kast te liggen. Nu na mijn hersenproblemen dacht ik. Je moet toch weer in het quilt zadel en ga eens dat Boro-tje afmaken. Heb ik gedaan en het wordt er nu een voor de Stoffige-Dagboeken, sla ik toch twee vliegen in 1 klap.

De kast weer een beetje leeg en het maandelijkse doneren aan het blog is hierbij ook gemaakt


Eigenlijk vind ik het wel leuk.


En in het kader van gut meid doe iets met je handen want dat moet toch geactiveerd worden heb ik deze hexjes getekend en gemaakt met de hand. Maar in het kader van geef eens gas toch ook de machine weer eens uit het stof gehaald. En zo is deze map aangekleed.


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Twee vliegen in een klap! Een mooie mapomslag en een dagboekje, heel goed bedacht!