Pagina's

Translate

vrijdag 23 juni 2017

Lignes de Provence

Lignes de Provence, of wel lijnen van Provence stofjes. Ik had ooit een aantal van die repen gekocht en wist eigenlijk niet wat ik er mee aan moest. Beetje zoeken maar de hoeveelheid stof was nou ook niet zo dat je er een hele quilt van kon maken. Maar gelukkig had ik nog in een of andere bak wat effen lapjes liggen.



Het allerleukste na het lijnen maken, vindt ik het doorstikken. In dit geval zat ik met de naaimachine heerlijk onder het zonnescherm in de tuin te snijden en te naaien.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk fleurig quiltje. Prachtig gequilt!

miekequilt zei

Prachtig!! Ik vind je quiltwerk ook geweldig!!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Leuk. De provence stofjes zijn haast niet te herkennen maar het effect er van wel. Maakt het net minder strak.