Pagina's

Translate

zaterdag 12 maart 2016

Mini TT van het Gilde, wat een leuke dag

Hoe leuk kan je dag zijn, gisteren heb ik samen met Willemien (kwieke 80 jr) achter de kassa gezeten bij de Mini Tentoonstelling van het Gilde. Wat een hoop bezoekers en vooral leuke en gezellige mensen kom je tegen. Ja en mijn uitleg riedeltje heb ik denk ik 249 keer verteld.
 
 
Prachtige quilts teveel om te plaatsen dus laat ik hier een van de mooiste zien. Prachtig gemaakt, mooi perspectief en de Zaanse kleuren. Ik heb dit beeld voor ogen gehad toen ik daar met de auto reed. 
 
En wat dacht je van kerstbomen met Pasen in het vooruitzicht. De Movie Stars hingen er leuk bij.
 
 
En ook Green City Almere met zijn aparte architectuur links en het hondenhotel van Maria rechts.

 
En hoe leuk is het om je eigen Rolling Stone nog een keer te zien in de Landen Tentoonstelling. Internationaal twee zielen en een gedachte.
 
 
Mijn architectuur, dansende huizen.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Was zeker een leuke tt.
Jammer dat ik gisteren onverwacht iets anders had. Was echt van plan om te gaa, zodat ik je weer eens kon ontmoeten!
Maar evengoed vandaag genoten.