Pagina's

Translate

donderdag 5 maart 2015

Dagelijkse kost in de Broodfabriek in Rijswijk

Tijdens de Patchwork en Quiltdagen van 10-11-12 april is er een wedstrijd van placemats.
 
De titel Dagelijkse Kost.
 
Als liefhebber van het Belgische programma Dagelijkse kost van Jeroen Meeuws, was ik gelijk geprikkeld om hier wat mee te doen.
De quiltwedstrijd is georganiseerd door de Broodfabriek en Jobina de Boer.
 
 
En dit is mijn favoriete dagelijkse kost, Hollandse haring met een uitje en een bakkie.
De placemat zelf is van repen van plastic tasjes van de grootgrutter en die heb ik in repen gesneden en daarna geweven. het bord is afgekeken van een schilderij uit de 17e eeuw en lekker Delfts blauw, de haring is de binnenkant van een zak chips en de uitjes van een blad van een kunstbloem.
 

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk Mia! Een plezier om onder je bord te hebben.
Ik ga zeker kijken, hoe ze in 't echt zijn! Stond al in mijn agenda!

miekequilt zei

Die is leuk. Het water loopt me in de mod, haring op brood is zo lekker.

Marina Brito de Campos zei

Wat een geweldig leuke placemat! En dan al die verschillende materialen. Van mij krijg je alvast een eervolle vermelding!