Pagina's

Translate

zaterdag 5 juli 2014

Na een hele leuke dag

Gisteren vierde ik mijn 65e verjaardag,  samen met mijn vriendinnen van de Movie Star Bee, familie en vrienden.
 
Voor de Movie Stars had ik een pakketje gemaakt met een Biscornu, ik heb de mijne vanmorgen afgemaakt.
 
 
Een geheim kunnen de jongens niet goed bewaren dus op het laatst werd ze verteld waar we zouden gaan eten. En natuurlijk niet zomaar, nee het werd een ontvoering. Getooid met charmante hoed en geblinddoekt werd ik in de auto gezet. Wat is dat raar, je denkt dat je de routes in je woonplaats wel kent maar ik was volkomen gedesoriënteerd. Ik werd uit de auto gezet en kreeg als handvat een lantaren paal. En daar sta je dan. Er gebeurt van alles, je hoort van alles maar vooral het lachen van je bloedeigen kinderen en kleinkinderen en Jan niet te vergeten.
 
 
Bleek dat ik voor het Steakhouse in de havenkom te staan, een van mijn geliefde restaurants. Daar hadden ze vlaggen voor mij opgehangen en kreeg ik mijn eigen placemat. Heerlijk gegeten en behoorlijk verwend, ook door de eigenaars van het Steakhouse, mijn eigen ijsje, wat overigens door die twee jonge heren geconfisqueerd werd. 
 
 
Nu nog twee maanden wachten totdat ik mijn eigen AOWtje krijg, komt toch nog die zilvervloot binnen!

 

8 opmerkingen:

Quilt Quebbel zei

Hallo Mia,
Wat een dag!
Als "pensionada" ga je nu verder en die "zilvervloot", och het zit h'm toch ook in kleine dingen.
Blijf genieten van alle mooie dingen die voorbij komen.
Lieve groet van Maria.
Ps: veel plezier in jullie zomerverblijf.

Marina Brito de Campos zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag! Wat heb jij creatieve gezinsleden! Ze hebben het niet van een vreemde. Nog fijne dagen toegewenst.
Marina.

Hannie de Beer zei

Van harte proficiat! Ik was het vergeten, sorry.
Maar wat een leuke dag had je, en mooi je biscornu

Hannie de Beer zei

Sorry fout woord, hij wil niet het goede pakken op de I pad .

Marrie-jette zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je 65 ste verjaardag!Toch weer een mijlpaal bereikt!

Aart zei

Van harte gefeliciteerd Mia, met je bijzondere verjaardag!
http://quiltaart.blogspot.nl

miekequilt zei

En nu van je vakantie genieten?!!

els zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat een leuke verrassing hebben ze je bereid. Zo te lezen heb je er volop van genoten. Nu mag je (over enkele maanden) van je pensioen gaan genieten.