Pagina's

Translate

zaterdag 29 maart 2014

Zonnig shibori

acht uur staat hij voor mijn neus, Menno heeft geen zin om bij het voetballen te kijken van zijn broer.
 
Dus komt hij mij bezig houden.
 
En dan schijnt die verrukkelijke zon, och dit is weer zo'n dag die ik kan gebruiken om in de tuin te verven. Dus met Menno de resten verf gepakt, een lap om een paal gewikkeld en hij maar gieten. Leuk effect geworden.
 
 
Niet echt shibori maat toch leuke kleur overlopen, en mijn voorraad flessen kan ik weer gaan aanvullen.

6 opmerkingen:

Wijmpje.blogspot.com zei

Wat een heerlijke kleuren, en dan dat geweldige weer.
Lekker buiten bezig.

Marina Brito de Campos zei

Ongeacht de leeftijd: als je maar met water, gekleurd en wel, kunt kliederen met het mooie weer!
Groet, Marina.

Hannie de Beer zei

Geweldig toch zo'n dagje met kleinzoon kan niet meer stuk denk ik, mooi weer lekker buiten verf gieten, en mooie lap!

Aart zei

Mooie lap en met dit weer is het goed buiten te zijn.
http://quiltaart.blogspot.nl

marjolijn zei

Volgens mij was dat niet alleen voor Menno genieten!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Mooie lap, landschap met een fel schijnende zon?