Pagina's

Translate

zondag 24 februari 2013

Staalkaarten genot

Staalkaarten genot, werkelijk schitterende kleuren zijn er gemaakt door alle 25 ververs die van Nienke de vraag kreeg van doe je mee.
 
 
Er is werkelijk geen staalkaart bij die tegenvalt, gisteren op mijn gemak alles in de verfmap gedaan en telkens dacht ik, goh stel je nou eens voor dat je van al die kleuren een 5 x 5 je had gehad. Wat een prachtig kleurenpalet had je dan aan de muur gehad.
 
En dan Bella de B.S.pup. Nou die groeit aardig, elke week een kilotje erbij het is ongelooflijk hoe hard deze dame aan het groeien is. Nu alleen nog geen plasjes meer in de huiskamer en dan ben ik helemaal gelukkig, zij is wel gelukkig want het dweilen is nl erg interresant. Wat ook een genot is voor haar zijn de afsnijsels van Van Gogh die ik in elkaar aan het zetten was, ik heb de gewoonte om alles wat afvalt ook echt afvalt op de grond en dan veeg ik alles later bij elkaar en schoon is de boel. Maar niet met Bella om je heen, nee die heeft speelplezier.
 

4 opmerkingen:

Nienke zei

Heerlijk bezit he, en inderdaad je zou zo een setje in een wissellijst plakken!

Hannie de Beer zei

Ja hè, het is telkens weer genieten als de map open gaat, ik zou zó willen beginnen, maar wacht toch op warmer weer, om de zakjes buiten te kunnen laten broeien in de zon!
En wat groet de baby hard! Een kleine deugniet is het,waar je veel plezier aan beleeft!

Aart zei

Ik kijk mijn map een paar keer per dag door en geniet elke keer weer.
Heerlijk toch dat Bella kan spelen met wat jij laat vallen.
http://quiltaart.blogspot.nl

Dea zei

Wat is dat toch gezellig, hè? Zo'n beestje om je heen.